דולגופיאט : הוועד האולימפי ראיון השבוע עם המתעמל ארטיום דולגופיאט / האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר:

דולגופיאט : ×"ווע×" ×"אולימפי ראיון ×"ש×'וע עם ×"מתעמל ארטיום ×"ול×'ופיאט / האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר:. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. דולגופיאט יקבל 500,000 שח בעקבות המדליה כמה שזה מגיע לו: 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן על מנת לאחל להם בהצלחה.

המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. התקווה הושמעה באולם בטוקיו, ולישראל. אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן על מנת לאחל להם בהצלחה.

Qownwp05xkanqm
Qownwp05xkanqm from images.maariv.co.il
דולגופיאט הוא הכי טוב בעולם, באחד המקצועות היחידים שבאחד הענפים הכי חשובים שיש בעולם. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: התקווה הושמעה באולם בטוקיו, ולישראל. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. באתי לאולם ההתעמלות בפעם הראשונה, ראיתי ילדים עושים …. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע.

המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע.

אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו, נפגש ראש העיר רז קינסטליך עם נציגי ראשון לציון באולימפיאדה: שמחה גדולה הייתה היום (ראשון) ברחבי ישראל ובעיקר בבית משפחת דולגופיאט בראשון לציון. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: | ארטיום דולגופיאט גאים בך. 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שהציב אותו בפסגה. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום.

מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך: אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. משפחתו של ארטיום עקבה אחרי כל תרגיל של המתמודדים האחרים בגמר תרגיל הקרקע, שאגות שמחה.

ניצחון אישי ×
ניצחון אישי ×"×"רך של ×"ול×'ופיאט למ×"ליית ×"כסף from images.one.co.il
כך נראתה הדרך לפסגה של ארטיום דולגופיאט. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות הרבה אנשים עזרו לי להגיע לאן. האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. משפחתו של ארטיום עקבה אחרי כל תרגיל של המתמודדים האחרים בגמר תרגיל הקרקע, שאגות שמחה.

מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic.

מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שהציב אותו בפסגה. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן על מנת לאחל להם בהצלחה. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. | ארטיום דולגופיאט גאים בך. דולגופיאט יקבל 500,000 שח בעקבות המדליה כמה שזה מגיע לו: חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ';

האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך: עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. ארטיום דולגופיאט חגג את הזכייה.

טוקיו 2020 ארטיום ×
טוקיו 2020 ארטיום ×"ול×'ופיאט ×'×'מר ×"קרקע שטילו×' ×"ו×"×— ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ.

#tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך

חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. באתי לאולם ההתעמלות בפעם הראשונה, ראיתי ילדים עושים …. משפחתו של ארטיום עקבה אחרי כל תרגיל של המתמודדים האחרים בגמר תרגיל הקרקע, שאגות שמחה. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. — אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021. דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף. הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook